Metodai

Čia dalinamės idėjomis apie  inovatyvių arba naujai atrastų ugdymo metodų taikymą praktikoje. Jei norite pasidalinti savo idėja, prisijunkite.

Užkoduotos mįslės “Miško paslaptys”

Metodinės priemonės tikslas-įminti mįsles, naudojant QR ir brūkšninių kodų skaitytuvą, turtinti žodyną medžių, miško gyvūnų pavadinimais, skatinti kalbinį aktyvumą, rišlią …

Inscenizacija

Kaip geriau suprasti poezijos ištrauką? Viena iš galimybių-suvaidinti, Dalinuosi savo patirtimi, vienos pamokos projektas. Video įrašas …

Darbas su nepasitikinčiais savimi mokiniais

Kartais mokiniai nenori deklamuoti, kalbėti prieš klasę. Tokiu atveju pasiulykite įrašyti savo kalbą su programa VOKI. Čia mokiniams smagu susikurti …

Darbas su vaikais, turinčiais mokymosi sunkumų

Mokomės rusų raidelių, tokiu atveju praverčia interaktyvūs darbo lapai, pvz. mokantis abėcėlę …

Jeopardy

„Jeopardy“ – tai pasaulyje gerai žinomas žaidimas, kilęs iš JAV. Žaidimo dalyviai rungiasi tarpusavyje atsakinėdami į klausimus arba pateiktas užuominas …

Virtualus turas po Literatų gatvę

Su priemone „H5P“ kurtas virtualus turas po Literatų gatvę Vilniuje. Tinka 4-6 kl. mokiniams. Pristatomas projektas ir užduodami klausimai, susiję …

Įgarsintas diktantas „Žiema“

Su priemone „H5P“ sukurtas įgarsintas diktantas „Žiema“. Diktantas skirtas 3 kl. mokiniams …

Koks sportiškas mano vardas!

Kiekviena abėcėlės raidė reiškia atskirą pratimą. Mokiniai atlieka savo vardo mankštą (pagal vardo raides daro pratimus). Galima daryti bet kokio …

Virtuali pianino klaviatūra

Nuostabi, puiki ir kūrybiška virtuali priemonė muzikuoti. Išbandau su mokiniais žaidimą/metodą “Kompozitorius”. Pirmai visi užsidėję ausinukus groja, bando, žaidžia. Paskui …

Pievos augalai

Pasaulio pažinimo pamoka. Mokiniai gauna lapą, kuriame surašyti augalų pavadinimai. Vaikai turi surasti tą augalą pievoje ir lipnia juostele priklijuoti …

Istorinės stotelės

Užduočių stotelių metodą galima taikyti bet kokio dalyko mokymui. Šio sukurto istorinio žaidimo tikslas: Interaktyviai prisiminti Lietuvos istorijos įvykius, asmenybes, …

Interaktyvus istorinis žaidimas “Baltijos keliu”

Interaktyvus istorinis žaidimas “Baltijos keliu”, kuri galima žaisti komandomis arba individualiai. Žaidimo platforma leidžia tiesiogiai stebėti kaip kinta komandų/žaidėjų taškai, …

Klausimėlis

Ką žinote apie Australiją? Kas yra Nyderlandų sostinė? Kaip stebimi orai? Šiuos ir panašius klausimus Lietuvos miestų ir miestelių praeiviams …

Grįžtamasis ryšys pamokoje.

Mokytojui svarbu pamokoje gauti grįžtamąjį ryšį iš mokinio. Tam talkina Reflektus- apklausų, klausimynų sistema. Mokytojas kompiuteryje sudaro klausimyną ir gauna …

Judrusis diktantas

Šį diktantą diktuoja ne mokytojas mokiniams, o mokiniai savo komandos draugams. Judrusis jis todėl, kad tekstas būna pakabintas atokiau nuo …

Dictogloss

Klasėje diktuojamas tekstas, kurį skaito mokytojas (visai klasei) arba mokinys (grupėje) 2 kartus. Mokiniai rekonstruoja trumpą tekstą, klausydamiesi ir įsimindami …

Atspėk, kas esi

Šio metodo esmė tokia: mokiniams suteikiama kita tapatybė (gali būti literatūrinis veikėjas, pasakos personažas, gyvūnas, cheminis elementas, mokslinis terminas ar …

Minčių žemėlapiai

Minčių žemėlapius dažniausiai kuriame apibendrindami temos žinias, tačiau šis veiklos metodas puikiai tinka ir mokinių žinių sužadinimui ar net įvertinimui …

Atvirkštinė klasė

Atvirkštinės klasės (ang., Flipped Classroom) metodą trumpai galima būtų apibūdinti taip: mokiniams skiriamas namų darbas susipažinti su nauja mokymo medžiaga …