Food

          Dirbu Lietuvos policijos mokykloje anglų kalbos mokytoja, todėl aprašomą veiklą (maisto tema) vykdė policijos pareigūnai – kvalifikacijos kursų dalyviai (B1 lygis). Bendrojo lavinimo mokykloje tai galėtų būti integruota anglų kalbos – technologijų pamoka / pamokų ciklas. Pradžioje (2 akad. val.) pristatytas žodynas apie maistą. Atliktos įvairios užduotys žodyno įtvirtinimui. Mūsų atveju buvo orientuotasi į maisto produktų pavadinimus ir veiksmažodžius, susijusius su maisto gaminimu.

          Toliau išnagrinėjome pavyzdinį receptą (struktūra, žodynas, trumpiniai ir pan.). Mokiniai paskirstyti į poras arba grupeles po 3 žmones. Kiekvienai grupelei pateiktas tam tikro užkandžio ingredientų sąrašas (mūsų atveju – lietuvių kalba), pagal kurį sukurtas receptas, remiantis pavyzdiniu receptu. Vėliau receptai pristatyti kitiems.

          Ir… linksmoji dalis! Mokinių grupelės apsikeitė receptais ir keliavo į virtuvėlę gaminti (recepto sukūrimas ir gaminimas truko dar 2 akad. val.). Svarbu, kad raštas būtų įskaitomas, nes pagal sukurtą receptą gamina kita grupė. Gaminimo metu kalbėjome tik angliškai. Kaip mokytoja stebėjau visą procesą, prieidavau prie kiekvienos grupės ir užduodavau klausimų: KĄ DABAR DAROTE?, KOKS TAI PRODUKTAS? ir pan. Paskui prie arbatos puodelio dar aptarėme kiekvieną užkandį, akcentuodami produktų pavadinimus ir veiksmažodžius. Viskas vyko sklandžiai, mokiniai atsipalaidavo, juokavo. Net vyrai, kurie nelabai mėgsta gaminti, šauniai įsijungė į šią veiklą. Jei nuotraukose nelabai matyti, pateikiu gamintų užkandžių pavadinimus: AVOCADO BREAKFAST SANDWICH WITH TOMATOES, PIQUANT SALAD WITH CUCUMBERS, RAINBOW FRUIT SALAD, HEALTHY VEGETABLE SALAD WITH MOZZARELLA CHEESE and HERRING SANDWICH WITH BEETROOTS. 

          Idėja ateičiai – pasikviesti į pamoką užsienietį ir kartu bendraujant pagaminti jo šalyje populiarų užkandį ar netgi patiekalą.

Food5 Food4 Food3 Food2 Food1

Pasidalinkite šia šaunia idėja: